Kultūros paveldo objektų būklės patikrinimo aktų rengimas

Paslauga teikiama vadovaujantis Lietuvos Respublikos nekilnojamojo kultūros paveldo apsaugos įstatymo 15 straipsnio nuostatomis.
Aktas rengiamas kultūros paveldo objektams. Kultūros paveldo objektai – pavieniai, kompleksiniai ar į kompleksą įeinantys objektai, registruoti kaip nekilnojamosios kultūros vertybės.
Kultūros vertybių registras: https://kvr.kpd.lt/#/
Pagal Miesto plėtros ir paveldosaugos skyriaus nuostatų, patvirtintų Kauno miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2025 m. liepos 25 d. įsakymu Nr. A-966, 12.3.1.3. papunktį Miesto plėtros ir paveldosaugos skyrius tikrina kultūros paveldo objektų būklę. Parduodant kultūros paveldo objektą apie ketinimą sudaryti sandorį ne vėliau kaip prieš mėnesį objekto valdytojas informuoja savivaldybės paveldosaugos padalinį.
Per 30 d. d.  Miesto plėtros ir paveldosaugos skyriaus specialistas patikrina ar tokio objekto ir jo vertingųjų savybių būklė atitinka nekilnojamosios kultūros vertybės pase užfiksuotą būklę.
Perdavėjo ar įgijėjo pageidavimu už Vyriausybės nustatyto dydžio valstybės rinkliavą 58 € būklės tikrinimas gali būti atliktas ne vėliau kaip per 15 d. d. nuo pranešimo apie ketinimą sudaryti sandorį.
Kultūros paveldo objelto būklės patikrtinimo aktas galioja 6 mėnesius nuo akto surašymo dienos Kultūros paveldo objekto valdytojas vykdantis teisinį sandorį turi kreiptis į Miesto plėtros ir paveldosaugos skyrių dėl kultūros paveldo objekto būklės patikrinimo ir pateikti šiuos dokumentus:
1. Prašymas parengti aktą;
2. Pažymėjimo apie nekilnojamojo daikto ir daiktinių teisių į jį įregistravimą nekilnojamojo turto registre kopija;
3. Kultūros paveldo objekto planų kopijos.
Valdytotas turi sudaryti galimybę paslaugos teikėjui fiksuoti esamos būklės vaizdą.

Dokumentai priimami: Kauno miesto savivaldybės administracijos Klientų aptarnavimo ir informavimo skyriaus Priimamajame Laisvės al. 94, LT-44251 Kaunas

Priimamojo darbo laikas: I-IV 8.00-12.00 – 12.45-17.00 val. V 8.00-12.00 – 12.45-15.45 val.

Dokumentus pateikti galite elektroniniu paštu: [email protected]  

Dėl papildomos informacijos kreiptis: tel. +370 37 42 27 43.

Atnaujinimo data: 2025-11-24
Paslaugos gavėjas: Fiziniai ir Juridiniai asmenys
Suteikimo trukmė: 30 d. d.
Atsakingi
Padalinys Vadovas Vykdytojas
Miesto plėtros ir paveldosaugos skyrius Saulius Rimas,
+370 37 42 42 05
Vilma Karvelytė-Balbierienė,
+370 37 42 43 47
Gavėjas: Valstybinė mokesčių inspekcija prie LR FM
Gavėjo bankas: AB Swedbank
Sąskaitos numeris: LT24 7300 0101 1239 4300
Įmokos kodas: 53019
Aprašymas:

58 Eur

Įvertinkite šią paslaugą
Vertinimas: 5.00/5. Vertino: 1.
Prašome palaukti...

Šioje svetainėje naudojami mūsų ir trečiųjų šalių slapukai. Jūsų sutikimas nereikalingas dėl būtinųjų slapukų, kurie padeda mums valdyti interneto svetainę ir užtikrinti jos apsaugą, naudojimo. Norėdami naudoti statistikos, analitikos ir rinkodaros slapukus, turime gauti jūsų sutikimą. Šiuos slapukus naudojame siekdami tobulinti svetainę, užtikrinti patogesnį naudojimąsi ja bei pasiūlyti jums aktualų turinį ir paslaugas. Juos galite pakeisti skiltyje „Parinktys“ arba sutikti visų slapukų naudojimu paspaudę mygtuką „Sutikti su visais“. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos rasite: „Slapukų politika“.